Taisyklės

Ačiū, kad domitės AUTODAY - automobilių dalių parduotuve internetine. Tikimės, lengvai ir greitai, galėsite išsirinkti ir įsigyti Jums reikiamas prekes.

PIRKIMO TAISYKLĖS

  1. Rinkitės iš katalogo Jums patinkančias prekes ir dėkite jas į pirkinių krepšelį, spausdami "Į krepšelį".

  2. "Krepšelio" skiltyje matysite Jūsų išsirinktas prekes. Čia galėsite redaguoti užsakymą, keisdami prekių kiekį arba jas anuliuodami (arba pritaikydami nuolaidą - dovanų kupono kodą. „Krepšelio“ skiltyje galėsite pasirinkti tęsti pirkimą arba formuoti užsakymą.

  3. Formuojant užsakymą, galite pasirinkti užsakymo detales. Jeigu jau esate prisiregistravęs AUTODAY internetinėje parduotuvėje, reikia suvesti prisijungimo duomenis. Formuojant svečio užsakymą, spauskite „Tęsti“ ir užpildykite būtinas skiltis (pažymėtas žvaigždute). Užsakymo formoje būtina nurodyti teisingus kontaktinius duomenis.

  4. Pasirinkite pristatymo būdą: pristatymas Lietuvoje, užsienyje arba prekių atsiėmimas iš salono. Plačiau apie pristatymo sąlygas – „Pristatymo informacijoje“.

  5. Pasirinkite apmokėjimo būdą: grynaisiais pinigais arba banko pavedimu. Pasirinkus apmokėjimo būdą grynaisiais pinigais, prekes atsiimti galima tik pasirinkus pristatymo būdą “prekių atsiėmimas iš salono”.

  6. Būtina sutikti su pirkimo taisyklėmis  ir spausti "Tęsti".

  7. Užpildžius visą reikalingą informaciją, spausti „Patvirtinti“.


SVARBU!

  1. Jeigu pirkėjas patvirtina užsakymą bei perduoda avansą, tačiau užsakytos prekės neatsiima, avansas negrąžinamas!
  2. Pasirinkus atsiėmimo būdą "Pristatymas Lietuvoje", apmokėjimo galimybė “grynaisiais pinigais” negalima.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Pirkėjas turi teisę ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų Pirkėjui pageidaujant grąžinti prekę, pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui apmokėjimą už prekę, atskaičius siuntimo Pirkėjui išlaidas.

Prekių siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti apmoka Pirkėjas. Pakartotinio prekių siuntimo Pirkėjui išlaidas apmoka Pardavėjas

Įsigijus netinkančią prekę, pirkėjas užtikrina, kad:

  • grąžinama prekė bus originalioje bei tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė bus pirkėjo nesugadinta;
  • prekė bus nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kita) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė bus tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.

Iškilus klausimams dėl prekės įsigijimo, keitimo ar grąžinimo, susisiekite su mumis.